Om oss

Hantverkarskolan grundades 2019 av erfarna instruktörer som såg ett stort behov av digitala utbildningslösningar för företag inom bygg- och industrisektorn. Med lång erfarenhet av utbildning, arbetsmiljöfrågor och stor branschkunskap har Hantverkarskolan även utvecklat en egen skräddarsydd utbildningsplattform där partnerföretagen garanteras en lösning där kurserna och kursmomenten är relevanta, uppdaterade och följer gällande regelverk och läroplaner.

Med innovativa koncept och hög kvalitet skapar Hantverkarskolan e-kurser specifikt för företag inom bygg- och industrisektorn där visionen alltid är att vara den främsta aktören i branschen.

Genom ett samarbete med Hantverkarskolan får du som driver ett utbildningsföretag eller håller interna kurser en stabil grund och tillgång till marknadens bästa digitala plattform för kurser inom bygg- och industribranschen.